Dann Hensums boxershorts

Boxershorts aanbieding

Hoevaak kom je het niet tegen van die zogenaamde boxershorts aanbiedingen, van 19,99 naar 15,99 waarbij je je afvraagt of de aanbieding wel een echt aanbieding is. Vaak heb je het gevoel dat het er standaard verwezen wordt naar een adviesprijs die ooit een keer bedacht is door een paar yield marketiers

Een nietszeggend referentie punt waar je dan mooie kortingen aan kan plakken. Om het geheel een beetje geloofwaardig te maken hebben ze adviesprijs ook psychologisch geprijsd zoals 19.95 maar net geen 20.00 euro. Net echt toch ?!

Daar zakt je onderbroek van af

Zo net voor de Sinterklaas vindt deze truck veelvuldig plaats. Soms gaan ze een stapje verder door de prijzen voorafgaand aan deze periode de prijzen tijdelijk te verhogen om ze vervolgens in november met ‘knaller kortingen’ opnieuw aan te bieden. In het jaarlijkse onafhankelijk onder zoek van de consumenten bond komen dit soort wantoestanden aan het licht. Vorig jaar moest een PR damentje van een landelijk opererend speelgoed winkel door het stof. De dikke kortingen waren nep en in enkele gevallen waren het geen kortingen maar toeslagen.

Bij een paar producten waren de verkoopprijzen zelfs hoger dan in de maanden ervoor. Door een fictief en een nog veel hoger adviesprijs te publiceren, kon er giga discount worden gegeven. Wie houdt nu wie voor de gek? Zijn de consumenten echt zo naïef en willen we het niet zien of horen?

Ik denk het laatste. De Nederlanders zijn dol op gratis en dikke kortingen en worden blind voor de werkelijkheid. Soms kom je ‘goede’ onderhandelaars tegen die eerst beginnen over korting ipv het juiste startpunt van de onderhandelingen: wat krijg je tegen elke prijs?

Boxershorts korting

KortIngen kunnen ingezet worden om restpartijen snel kwijt te raken maar kunnen ook een bewuste keuze zijn van een effectieve prijsstrategie. De boxershorts aanbieding bij Dann Hensums worden gebruikt om de prijselasticiteit te meten en vast te stellen. Het neven effect is dat het relatief nieuwe boxershorts merk de potentiële nieuwe klant sneller over de streep kan trekken. Op deze manier zet je je prijs tactiek in om versneld een stukje van de markt te pakken en kunnen nieuwe klanten het merk gaan ervaren. Prijs als marketing instrument maar dan wel op een goede manier!

Voor de mensen die een groot deel van zijn uitgaven in het uitgaansleven zien op gaan, kunnen wel korting gebruiken. De inkomens zijn sinds de start van de crisis in 2008 minder hard gestegen dan de kosten. Daarnaast heeft er een verschuiving van de uitgaven plaats gevonden naar diensten en producten die er toen nog niet waren zoal Netflix en spotify. Tja, ook voor de party people geldt dat de euro maar een keer uit gegeven kan worden.

We gaan de echte kortingen en speciale aanbiedingen goed in de gaten houden. Ben jij in staat om voor onze doelgroep een interessante discount te fixen? Laat het ons weten!

 

0 comments on “Boxershorts aanbiedingAdd yours →

Geef een reactie